empal

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Emmelie - 26 juli 2009 19:29

Ja, äntligen blev den av. Efter mycket om och men. Jag hade bjudit sju tjejer, det kom 3. Lite dålig uppslutning, men en eloge till dem som gjorde det. Jag och Erica som kom redan kl halv fem (det skulle börja kl 6) värmde upp med lite kareoke innan de andra kom. Det var knappt vi märkte att Bea hade kommit. jag såg henne av en slump i fönstret vid dörren. Sen kom Sandra strax efter 6. Det var hur trevligt som helst och de verkade uppskatta både maten och rabarberpajen som jag hade gjort. Och det var skönt, man är ju alltid lite orolig. Efter maten blev det kareoke igen med alla fyra. Skitkul. Sen vid tolv fick vi för oss att vi skulle bege oss till hotellet... Då hade även Annika slutit upp... Var på hotellet en timme och sen så bar det hem igen. Satt uppe en stund med sambon och Bea som skulle sova över, men sen tog tröttheten över.


Hade ganska svårt för att somna för det kändes som om jag var dålig, men trots två fingrar i halsen så spydde jag inte. Kl 7, tror jag, somnade jag äntligen och vaknade ganska pigg. Illamåendet var borta i alla fall. Har sen umgåtts med Bea och hennes lilla Emelie idag innan de begav sig hemmåt. Sen har jag inte gjort ett skit. Duschat, ätit en pizza och ringt två samtal . Tar det lugnt idag. Och sticker till Stockholm i morgon.



Av Emmelie - 26 juli 2009 19:23

... har varit fruktansvärd intensiv. Slutade kl 15 på söndagen. Kl 16 kom storebror med flickvän. På måndagen var vi i Eksjö och spelade golf hela dagen. På tisdagen åker bror plus flickvän. En timme senare kommer pappa och hans flickvän. Åker runt halva kommunen på onsdagen för att hitta på saker att göra mellan regnskurarna. På torsdagen blir det äventyrsgolf i Korsberga. På fredagen åker de vidare på sin lilla roadtripp. Själv åker jag och sambon till svärföräldrarna för att fira namnsdag. Ja, och så handlar jag inför lördagen. Så på lördagen så börjar jag dagen med att städa, sen lagar jag mat och sen hinner jag vila i 2 timmar cirka innan första gästen till tjejmiddagen kommer. Och sen droppar de in under kvällen. En av tjejerna sover över tills på söndagen och nu väntar jag bara på måndagen och resan till Stockholm och från denna staden.... 


Puh....

Ovido - Quiz & Flashcards