empal

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Emmelie - 11 juli 2009 14:40

Jag vet inte om jag har skrivit tidigare om min stora pampiga rosenbuske som jag har vid altanen. Den rasade ju för ett par veckor när det blåste en hel del. Jag band då upp den lite men det räckte tydligen inte för häromdagen så låg den ner igen. Så igår var jag och köpte två spaljéer att fästa den i. Idag gav vi oss fan på att den skulle upp. Men när vi hade fått upp spaljén så bara stod vi där och tänkte: "Hur fan ska detta gå till?". Busken var ju skittung. Så ett samtal till svärmor och två sekunder senare var hon och svärfar här. Och vi fick upp den!! Men det krävdes 4 personer!! Nu hoppas jag att skiten står kvar till nästa år så att jag hinner klippa av den till nästa blomning.


Sista natten med gänget.. eller inte riktigt. Sambon åker iväg en vecka imorgon bitti. Skittråkigt. Eller som det brukar bli, det är skönt första dagen, men när man sen ska gå och lägga sig så är det ju skittråkigt. Det får bli att jobba mig igenom veckan och all ledig tid får jag försöka hitta på något att göra. Jag lyckas nog fylla mina dagar. Jag ska läsa ut boken jag håller på med, städa, olja in en skärbrädarensa upp lite bland kartonger m.m Så det går nog ingen nöd på mig... =)

Ovido - Quiz & Flashcards