empal

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Emmelie - 28 september 2011 20:36

Nu har det helt plötsligt gått en vecka. Har i för sig haft fullt upp, så hinna blogga är något man får se sig i stjärnorna efter. Innan kunde man ju blogga när A sov eller när han lekte för sig själv. Men nu ska man hinna med så mycket när han väl sover och när han är vaken så ska han vara med vid datorn, så den vill man ju inte sitta vid för mycket då.


Vad har hänt i veckan då?. Jo, var ju hos ögonläkaren i fredags. Gick jättebra. Slapp laserbehandla, vilket ger mig en liten hint om att jag lyckas mycket bättre med blodsockret nu. På lördagen hade vi en jättetrevlig släktträff. Fyra syskon med respektive, 6 av 8 kusiner med respektive och 9 av 10 sysslingar. Hur kul som helst med så många barn. På söndagen jobbade jag och avslutade dagen med ett riktigt migränanfall. har aldrig haft ett så stort innan, men illamående och allt. Måndag - jobb, tisdag - ÖF, lunch med en kompis och slapp, och idag har jag jobbat och avslutat dagen med ett spinningpass.


Summan av kardemumman.... Har haft och göra helt enkelt. Tråkigt bara att man inte hinner med allt man vill göra.


I helgen ska vi på dop hela familjen. Jag ska bli fadder till lilla underbara Vicktor Lars Erik (den du Bea!) Och på söndag blir det fönsterbyte i köket. Vila.... det vet jag knappt vad det är.....    

Ovido - Quiz & Flashcards