empal

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Emmelie - 11 januari 2010 08:44

OK ok Bea... Jag har tänkt länge att jag ska lägga in ett litet inlägg. Men som ni ser så har det tagit en dag.


Nyårsaftonen var super. Jobbade först till 17 och sen var det hem, duscha och börja med maten. Kl ockan 19 kom grannarna över och sen hade vi en skön och lugn kväll med spel och fyverkerier. Helt enligt mina önskningar   


Sen så har de två senaste veckorna varit fyllda med jobb och lite annat. Har varit på hockey i Kinnarps Arena. HV - Brynäs. Det var skithäftigt. Satt precis bakom målet nere vid isen. Vilken j*vla skillnad mot att sitta långt upp. Det gör jag gärna om. Tyvärr så förlorade Brynäs i övertid. Är egentligen Djurgårdare, men när det gäller HV så hejar jag alltid på laget de möter   


Efter en vecka med mycket tankar inför den kommande förändringen så har jag varit lite tankspridd. Det är mycket man funderar över och ja, piggheten finns ju inte där på samma sätt.


Men jag var hos min underbara kompis Bea i lördags på sminkpartyt. Själva partyt var väl så där eftersom jag redan har varit på ett. Men jag och min andra kompis var kvar efteråt och hade jättetrevligt. Fikade och la lite pärlplattor tillsammans med barnen. Snacka om terapiarbete.


Idag är det sjukhusbesök som gäller och sen så jobbar jag stängning. Ska försöka skriva lite oftare nu när jag har kommit igång igen.


Så lång!!!

Ovido - Quiz & Flashcards