empal

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Hjälp! Underkroppen blottas

Av Emmelie - 10 maj 2010 10:22

Hihi, den rubriken du!!!


Idag bröjade de gräva runt huset. Vi ska dränera. Jisses, har en STOR jordhög utanför köksfönstret nu. Men det ska bli spännande. Och skönt när det är gjort sen. Men f*n vad djupt de gräver. Jag skulle kunna gömma mig i den där gropen. Man kan inte annat än att känna sig lite vuxen nu. Man har lejt hantverkare och man har påbörjat ett stort projekt. Ja, det ska bli kul och se vart det leder någonstans....


Var i Göteborg i helgen. Utsikterna såg ju inte så roliga ut när det regnade hela lördagen. Men med humöret på topp ändå så åkte vi. Skönt att bila ner. Det känns inte lika stressigt. Kom till hotellet vid tre. Underbara Gothia Towers. F*n, vad vi gillar det hotellet. Underbara rum och jättetrevlig personal. Känns verkligen proffigt. Checkade in, kopplade av på rummet ett par timmar och sedan bar det av ner till stan. Åt jättebilliga baguetter och tog oss en promenad på Avenyn innan vi styrde benen mot Ullevi. Det regnade fortfarande så väl inne på Ullevi drog jag på mig en regnponcho. Helt underbart. Glömde nästan bort att det regnade. Efter underför halva "grundserien" så kapitulerade även sambon och tog på sig en. Man är inte grann, men torr!! Tävlingen var väl så där. Det blir ingen bra speedway när det är så blöt. När det hade klarnat upp och torkat upp till de två sista omgångarna så blev tävlingen betydligt bättre. Fick se en dansk vinna. Så länge det inte är Nicki Pedersen eller en svensk så spelar det inte så stor roll vem det är som vinner.

Tillbaka på hotellet så beställde vi, hör här; 1 räksmörgås, 2 stora stark och 1 cola light. Det hela gick på 304 kr!!!!! Och då kostade bara mackan 175 kr. Fy f*n så dyrt. Men gott var det...   


Stannade till i Jönköping på söndagen och gjorde A6 tillsammans med grannnarna. Det var kul. Avslappnad avslutning på dagen. Hockey på kvällen och sen sängen. Den underbara sängen. Att man kan uppskatta den så efter en hotellnatt.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie - 2 mars 2012 11:27

Detta blir mitt sista inlägg.   Då en del personer har tagit ill vid sig av mina inlägg, och för att undvika detta i fortsättningen, så väljer jag nu att sluta blogga. De gamla inläggen får dock ligga kvar för jag står för hur jag kände just då. ...

Av Emmelie - 29 februari 2012 21:10

Då var det bestämt. Mellan den 23 april och 1 maj har jag semester. Åh, vad jag längtar. Det ska bli såååå skönt. Och jag vet att jag kommer att ta vara på dagarna eftersom jag nu har en son som håller mig igång. Inget latande här inte.      Idag...

Av Emmelie - 28 februari 2012 21:03

Åh, vad det har varit härligt att vara ledig idag. Idag har jag mått riktigt bra. I måndags var jag lika grinig som jag har varit den senaste veckan. Kändes som om allt bara var piss. Allt gick emot mig och vad jag än gjorde så blev det inte bra. Men...

Av Emmelie - 26 februari 2012 19:33

Idag har det inte varit min dag. Det började väl ok. Sonen vaknade kl 7, men hade jag haft lite is i magen så hade vi kanske inte behövs gå upp förrän kl 8. När jag kom in till sonen så låg han och "vilade" i sängen och verkade inte ha bråttom upp. ...

Av Emmelie - 25 februari 2012 13:08

Vet inte om tosdagen blev så lugn. A vaknade kl fyra igen och det blev ett par timmar i hans soffa. När jag skulle smyga in till mig igen vid halv sju så stod katten utanför och skrek. Så det gick inte så bra. Jag var förstörd hela tosdagen. Kanal 5 ...

Ovido - Quiz & Flashcards