empal

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Emmelie - 1 oktober 2009 21:44

Ja, av styleroom.se. Jag fattar inte hur jag kan ha blivit det. Jag går in på sidan typ 2-3 gånger om dagen. Men det rä ju så roligt. Man får så himla mycket inspiration av att se hur andra har det. Sen kan man sno idéer direkt eller komma på något eget. Kul är det i alla fall =)


Gjorde plommonmarmelad idag. Men när jag kom hem från jobbet så hade den inte stelnat så jag lyckades visst inte. Fast i receptboken står det att man kan värma upp röran igen för att blanda i pektin. Så jag får nog försöka med det imorgon. Uppdaterar imorgon för att berätta hur det gick =)

Av Emmelie - 1 oktober 2009 12:26

Ja, det var det igår. Först jobbade jag till 14. Cyklade hem, slipade fönstersmygar (blev inge bra). Sambon kom hem kl 16. Åkte då och lämnade tillbaka golv som hade blivit över och platonmatta. Fick tillbaka totalt 1900 spänn. Det var roligt =) Efter det var vi hemma och hämtade skit som vi sedan åkte till tippen med. Hem, äta och sedan tillbaka till jobbet för att handla lampor. Hämtade ett paket och sen var det bara att dimpa ner i soffan. Gick och la mig ganska tidigt.


På morgonen mådde jag skitilla. Var dessutom dålig i magen, men eftersom klockan var så pass mycket kände jag att jag inte kunde ringa och sjukanmäla mig. Så jag pallade mig dit. När jag sen träffade chefen (jag öppnar med henen på onsdagar) så råkade jag säga att jag mådde illa. Genast sa hon att jag var gravid. Iiiieee, tänk om det var så =) Men nej, sa jag, det är nog inte det. Och efter lunch var jag bra igen. När hon fick veta det antydde hon igen att det var morgonillamående pga av graviditet. Även de andra två tjejerna jag nämnde det för påpekade det. Men jag kan lungt säga att jag är (nog) inte gravid. jag mådde bra i morse ;)

Ovido - Quiz & Flashcards